Ilandsproblem

Är så jävla sur för att jag inte kan ha wordfeud på min iphone!
Jag kan tycka iphone som iphone. Men jag måste tydligen ha en fyra för att kunna spela det.
Lika så för att ha den nya appen som blogg.se har kommit ut med så man äntligen kan blogga från mobilen går inte att ha på min ynka fjuttiga 3gs. SUR är bara förnamnet. ALLA spelar ju det där förbannade wordfeud och jag älskar ju spel. och med det där så behöver jag inte ens samla ihop alla mina vänner här hemma för att spela.
Funderar skarpt på att köra över min iphone eller nått. Jag vill jag vill jag vill ha wordfeud!
Nog med gnäll nu!

Ikväll blir det vin och en massa sur med en del av mina närmaste vänner.
Ska bli mysigt då man inte hinner umgås så mycket då alla jobbar på olika håll och olika tider.
Så är det när alla vänner jobbar inom vården. Ännu ett ilandsproblem.
Jaja har inte stånnan att sitta här nå mer nu.


Kommentarer
Postat av: Elin

Emil har en 3GS o har wordfeud...

2011-09-30 @ 20:49:44
Postat av: Maria

Du kanske kan råka tappa fånen i vinglaset..?

2011-09-30 @ 23:39:33
URL: http://lchfmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0