Jobb

Imorse vaknade jag som vanligt av kickens väckarklocka. pussade honom hejdå och somnade om.
Vaknade igen, om jag nu hann somna om, av att telefonen ringer. Planerarna.
Svarar och catarina frågar om jag inte kan tänka mig att jobba sju tolv kanske ändå till fem istället för kväll.
Ja va fan var ju ändå vaken. var på jobbet inom en kvart. Jag är en snabb jävel!
Arnold fick sitta i bilen och vänta på att matte jobbat klart, tror inte han lider så mycket av det.
Är iaf jävligt skönt att jobba sju tolv. Man har ju hela dagen kvar. Inte för att den här dagen har haft så mycket mer än jobb att erbjuda men endå.
Har nyss duschat och nu tänkte jag ta mig en promenad till Petra som har bakat.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0