Måndag

Idag är jag ledig. Har gjort lite nytta här hemma. Satt på en disk och tvättmaskin och plockat in lite ren tvätt i garderoben. Måste egentligen dammsuga oxå men det orkar jag inte. man ska inte vara för duktig.:P
Ja jag har ju varit ute med Arnold oxå, men det är ju en självklarhet.
Anita kom förbi och lånade pengar för hennes plånbok var i sundsvall. Så sen ska jag följa med henne till stan där hon ska låna en bil som hon ska provköra och jag ska köra hem magnus bil.
Jobb helgen har gått bra. Vart lite less på att vara den enda ordinarie som jobbat men det har ju gått bra iaf. Men det blir ju som lite fel. Det är ju inge illa ment mot vikarier och poolare för det är inte deras fel. Snarare chefernas. Men det ska dom få höra oxå.

Näe nu ska jag ta och hänga tvätt och plocka ur diskmaskinen och kanske samla lite ork till att ta fram dammsugaren oxå. Den som lever få se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0