Nere

Känner mig otroligt nere just nu. Kanske är årstiden.
Eller så håller jag på att bli sjuk. Igår gick jag som i dvala hela dagen och kände mig som om jag hade varit vaken hela natten och druckit tre fyra glas vin. Kom och och bara var tills klockan var nio då gick jag och la mig. Sov tills klockan ringde halv sex imorse. Behövde tydligen det.
Imorrn är det jobb som gäller igen innan det är helg för min del. Ska jobba för Annichen, egentligen skulle jag ha haft helg redan idag. Men blir tredagarsledig nästa lediga helg istället.

Känner mig som en dålig flickvän oxå. Kicken har hållt på att prata om att vi ska gå på bio.
Jag glömmer bort det hela tiden. Dumma mitt minne. Jag skyller på att jag använder det för mycket på jobbet just nu. Det är en bra anledning tycker jag.

Meningslösare inlägg får man leta efter men men så blir det ibland. Tror jag ska gå och lägga mig och sova istället för att känna mig meningslös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0