rubrik

Idag har jag varit hos Monika hela dagen! Följt med henne till hennes psykolog och till tandläkaren.
Jag är en bra vän! Det vet jag att jag är.:)

Jag saknar Bettina. Jag gillar inte att vi inte hinner ses så ofta längre.
Ibland suger det att vara vuxen!
Jag vill ha barn! Men det är mycket man vill här i världen.
Jag vill dricka vin! Men jag har ingen att dricka med. Känns lite alkis varning att sitta själv.
Jag åt alldeles för mycket till lunch, så jag mår illa! Varför ska thitakeaway vara så gott för?
Jag vill göra nått! Ska ringa hela min telefonlista kanske?
Jag saknar Simone! Det suger att vi bor så långt ifrån varandra nu.
Jag vill ha en ny soffa! Som inte knakar så fort man sätter sig i den och som inte är uppallad med bräder och skruv!
Fan vilket deppigt inlägg. Men såna måste man ha ibland. Inte ens jag är glad precis hela tiden!

Näe nu ska jag deppa nån annanstans!


Kommentarer
Postat av: Simone

Spara pengar så tar vi en dag på IKEA du o ja !:)

2011-09-23 @ 07:56:29
Postat av: Smulan

Du är världens bästa vän <3

2011-09-23 @ 15:34:40
Postat av: Bettina

Jag saknar min Sandra massor också :( <3 <3

2011-09-23 @ 17:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0