Snus

Jag har ju glömt bort att uppdatera om mitt dumma beslut att sluta snusa.
Ja det går bra. Dock är jag snussugen mest hela tiden och går och känner med tungan på tandraden mest hela tiden. Jag är på väg att stoppa ner handen i väskan och ta mig en snus. Har en snusdosa där eftersom det går bättre för mig att sluta om jag vet att jag har snus. Var iaf det med rökningen.
Nu har jag varit snus fri i två veckor och rökfri i ett halvår och en vecka.
Tiden går fort.
Sitter och ska åka på jobbet, men eftersom min kära sambo är sämst på att vakna av väckarklockan, och jag är lättväckt så vaknar jag före honom och blir pigg före honom.
Inte alltid det roligaste men det får jag leva med då jag tycker om honom så mycket. Alla kan ju inte vara perfekt som jag.;P
Näe nu kan jag åka nu är det inte för tidigt att infinna sig på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kommer fixa det!! :)

2011-09-06 @ 21:45:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: David

Hej alla! Nu är jag tillbaka I bloggen och har varit borta i några dagar av personliga skäl! Men uppdatering är ju som bäst nu kan man säga, haha! Så jag tycker att ni skall klicka in på bloggen och fortsätta läsa! Kommentera gärna också!



Förresten så har jag frågestund på bloggen så gå gärna in och fråga frågor! =) Svarar på dem imorgon kväll tror jag! Skriver mer om det i bloggen! Ha en fin dag och kram på er!

2011-09-06 @ 22:26:45
URL: http://piieceofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



MISSA INTE HÖSTENS NYHETER SOM BÖRJAT TRILLA IN!



ALLTID FRI FRAKT HOS OSS =) Välkommen!

2011-09-06 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0