Söndag


I fredags gjorde vi inte så mycket. Var och kollade på en bil i marieby. Som visade sig att det var en gammal paralellklasskompis som sålde bilen. Men den vart det inte. För mycket fix på den och ingen motorvärmare.
Sen åkte vi och sa hej till Kickens bror. Sen hem. Tittade lite på idol tog mig en öl och sen gick jag och la mig.

Igår var jag iväg med kicken till hållsta på kallas.
Var lite nervös eftersom jag inte kände nån riktigt. Men det var riktigt trevligt.:)
Lite stelt från början innan alkoholen hade tagit till men det är typiskt oss svenskar.
Var även och köpte en ny bil till Kicken igår, uppe i boggsjö.
Snacka om wierd people. Jag är jätte normal om man jämnför med dom. Men fina hundar hade dom iaf.

Eftersom jag drack igår resulterar det i att jag har ont i magen idag. Fast inte jätte ont.
Men den gör sig påminnd. Som vanligt. Jävla mage!
Håller på att göra frukost till mig och kicken nu. MUMSfrukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0