Tisdag

Idag är det tisdag! Och lön. vilket betyder räkningshelveten.
Men det är bara att bita i det sura äpplet och betala det.
Ska åka och handla idag tänkte jag. Då blir man ännu fattigare men det är ett nödvändigt ont.
Äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man.

Får se vad mer dagen erbjuder. kaffe hos nån kanske. Inte helt omöjligt när det är mig man pratar om.
Ikväll är det dax för bingo här i tandsbyn igen. Har varit ett litet uppehåll då det inte gick runt. men nu är det dax igen. och på tal om bingo så var jag iväg på vitgården igår och spelade med petra. Vann 1000kr. Välbehövligt och det var ju länge sen jag vann nu, har nog inte vunnit på hela sommarn.

Ja nu kommer jag inte så mycket mer att skriva för tillfället så hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0