<3

Kan inte du komma ut nu? Jag vill det för jag längtar efter dig, det gör även din pappa, mormor och morfar, gudmor och ett helt gäng till.
Jag tycker du kan komma ut nu så din gudmor kommer hit nångång. Jag saknar henne nått så oerhört! Så snälla kom ut nu! Du är ju färdig.

Drömde förövrigt om dig härom natten. Jag drömde att du var kvar i magen men det var ett fönster på magen så man kunde se dig iaf. Och du var så fin. Helt underbar och perfekt. Världens vackraste var du. Snälla kom ut nu så vi får se hur du ser ut, vem du är lik, om du är en Waldemar eller en Alma, eller kanke inte nått av dom. Snälla kom ut nu!!!

Din pappa håller på att snickra för fullt, så det ska vara så gott som klart när du kommer, och det är så gott som klart, lite så fix bara så du kan komma nu. Du behöver inte vänta längre. Vi vill att du ska komma till oss nu, vi har aldrig känt en sån här längtan efter någonting förut. Snälla kom ut!

Kommentarer
Postat av: kickan

komsi komsi.. :)

2012-08-25 @ 23:49:09
URL: http://kick86.blogg.se
Postat av: Jeanette

Jag längtar efter er alla sååååååååååå mycket! Tänk om man kunde köpa ett starta-förlossningen-piller, då hade jag postat upp ett paket dirrrrrekt!

2012-08-26 @ 10:08:41
Postat av: Elsa

Kom nu lillkusin!!

2012-08-27 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0