Fredag

Imorgon är det Great lake rum! Och jag ska köra, om jag inte har fött barn. Men som det verkar så är det långt bort. Så jag kör nog. Vill ju vara med samtidigt som jag vill ha ut knodden oxå. Vilket dilemma. Eller ja. Knodden bestämmer vad som händer ock sker. Jag har inte så mycket att säga till om angående det.

Har varit in till stan en sväng idag och lagat mina pekfingers. Lyckades bryta av båda två när jag skulle dänga Arnold, låter värre än vad det var. Men ni förstår säkert vad jag menar.

Vet fan inte vad jag ska ha på mig imorgon. Är för tjock för allt typ, och skor går det typ inte heller att ha längre då vätskan har valt att komma på besök så här i slutet. Men jag ska inte klaga. Har mått oförskämt bra under princip hela graviditeten så. Nu är det bara 10 dagar kvar till BF. Får se hur många dagar det är egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0