Fredag

Ännu en helg börjar. Har typ ingen koll på dagarna längre alla är ju lika för mig när man bara går hemma hela tiden.
Som jag berättade förut så fick jag för mycket i lön förra månaden. Jag hörde ju med chefen och hon hörde med löner och löner sa att det var ungefär 2000:- för mycket, vilket jag tyckte inte var så mycket med tanke på att jag hade fått betalt för 9 dagar mer än vad jag skulle, sa dom iaf. Igår ringde chefen igen och talade om att dom drar liite mer än dom sa från början. Jaha hur mycket då? Ja 6700:-. Hur i helvete kan löner säga fel på ungefär 4000:-!? Jag hade haft mer förståelse för en tusenlapp hit eller dit men 4 jävla tusen! KUL! Speciellt den här månaden när jag bara får från FK och det lär ju inte bli så jävla hävert med pengar har jag em svag aning om.
Ja det är bara att bita i det sura äpplet och betala annars blir det liv i luckan! Men jag blir så less när det handlar om så mycket pengar.

Hade ju ljusparty här i förrgår oxå, det kom några stucken och det var jätte trevligt. Blev några ljus och ljusstakar rikare.:)

Idag ska jag och hjärtat in till stan en sväng, han är äntligen börjar med sovrummet, så nu kanske det hinner bli klart tills bebben kommer.:) Vore ju toppen om så blev fallet. Nej nog med surr! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0