Hicka

Hicka är nånting den lilla krabaten i magen har lagt till med nu. Helst när jag ska till och sova. Känns som hela magen hoppar, vilket resulterar i att det inte är så lätt att sova just då. Tror inte bebis gillar att ha hicka för när den jag det så bökar den runt som tusan där inne. Vilket resulterar ännu mer i att det inte är så lätt att sova. Som tur är så är det inte så långvarigt varje gång. Iaf inte en halvtimme åt gången som Simone talade om att Ian hade när han låg i hennes mage. Och det är jag väldigt glad för, för då skulle min trötthet hunnit gått över. Och det känns ju att den lille lever när den har hicka och det är bra.

Idag är det bara 26 dagar kvar till BF. Den kan gärna få komma imorgon för min del. Men om senast fem veckor är underverket här. Och som jag längtar! Ja inte bara jag heller för den delen. Vi är många som väntar med spänning vad som kommer.

Nej nu blir det sova. Hickan är över. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0