Jordgubbar

Sitter på kupan och väntar på att mamma ska sluta jobba. Då ska vi åka till Ope och plocka jordgubbar. Jag har en hink som jag ska fylla, lär nog bli jobbigare än jag tror med tanke på min mages storlek. Men en hink ska jag tamejfan ha! Bra att ha jordgubbar i frysen om inte annat.

Förövrigt har det varit varmt idag oxå. Vilket är en plåga. Jag och Arnold befinner oss i skuggan sådana här varma dagar. Jag hade gärna befunnit mig i vatten om det inte vore för att jag är en sån badkruka för tillfället. Skyller det på graviditeten oxå som man kan göra med så mycket annat.:p

Funderar på om jag ska åka och fiska lite sen. Bara uppe i handsjön. Längre orkar jag inte åka och det är inte så svårframkomligt för en havande kvinna heller. Ja en massa torr prat vart det i detta inlägg men vad gör man inte för att fördriva tiden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0