Katsching!

Måndag i all ära, betyder bingo kväll. Var i valet och kvalet om jag skulle åka. Men frågade Petra och hon sa ja så vi for. Och tur var väl det för på första storvinsten på blad nummer 3 lyckades jag pricka in alla 15 nummer i en ruta och vinna 7000 riksdaler! TACKAR! Satt helt rätt i plånkan så här i slutet på månaden. Speciellt när jag behöver fixa till både håret och naglarna. Ja bilen vill ha sig lite mat oxå.:)

Imorgon fyller muttvard år oxå. Han blir oxå halvvägs till 50. Vi är gamla nu, eller äldre iaf vi kan inte förneka det längre. Så imorgon tar jag med mig mitt bihang och åker och grattar den gamle mannen.

Och om 20 dagar är det beräknat att föda barn. Jag kan göra det nu. Är faktiskt less på att vara tjock nu! Visst, jag lär nog sakna tjockmagen när bebis är här. Men jag tror hellre jag har bebisen utanför magen än inuti. Allt känns så jobbigt nu mer.

Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen och drömma om barn.


Kommentarer
Postat av: maggan

tænk va fantastiskt att du har en ca 50 cm lång knodd i din magen

2012-08-21 @ 13:30:15
Postat av: maggan

tænk va fantastiskt de ær att du har en 50 cm lång bebis i magen :)

2012-08-21 @ 13:35:53
Postat av: maggan

hehehe...det blev två komentarer...men shit the same :)

2012-08-21 @ 13:36:48
Postat av: kickan

DU har såån tuuur!!!

2012-08-21 @ 15:59:39
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0