Måndag!

Har nyss kommit hem från ännu en bingo kväll. Ingen vinst den här gången. Men fick sitta nära några ggr iaf.

Var hos BM idag oxå. Magen hade inte växt så mycket men sjunkit desto mer. Var så svullen i dom nedre regionerna så BM knappt kände blygdbenet så hon var osäker om det ens vart rätt mätt. Huvudet var näst intill fixerat. Så hon trodde inte jag skulle komma tillbaka på måndag när vi har tid igen. Ja man kan ju hoppas att liten vill titta ut så snart som möjligt för nu vill inte jag vänta mer. Är en väldigt obehaglig känsla när liten trycker sitt huvud nedåt mot blygdbenet eller vart dem trycket. Det ilar som i hela puppan och man blir nästan orörlig för det är så obehagligt. Men om som mest en månad så är iaf liten här hos oss. Så det är inte så länge kvar iaf.

Nu ska jag gå och lägga mig för sömn är nått jag får väldigt dåligt av nu mer. Sover oroligt och när jag ska vända mig så vaknar jag varje gång eftersom det gör så ont i ljumsken i min fog där. Och jag kan tala om att man vänder sog ganska mycket på en natt. Var faktiskt inte ens upp och pissade inatt men ändå känns det som man har varit vaken tusen ggr. Men som sagt inte så länge kvar nu.
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fiiiinaste magen!

2012-08-28 @ 17:33:30
Postat av: kickan

komsi komsi!

2012-08-28 @ 22:43:11
URL: http://kick86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0