Min dag!

Idag är det min dag, det var nästan så jag hade glömt bort det faktiskt. Halvvägs till 50 är jag nu, men kände mig genast mycket yngre när kicken sa att han var halvvägs till 60.:)
Det kommer inte bli som vanligt idag iaf, eftersom dom flesta som brukar komma och fira mig ska ivög på en massa olika bröllop och dop och andra saker, me jag får göra det bästa av situationen, familjen kommer iaf. Ska köra på lat varianten idag oxå. tänker åka och köpa mig en tårta, orkar fan inte baka nånting. Men man får vara lat när man fyller år, och är gravid. Eller?:P

Ikväll vankas det både surströmming på verkstan och kräftskiva i Hållsta, så vi har ett fullspäckat schema hela dagen. Men det är inte mig emot.:)
Nu ska jag ta och bege mig och min mage till brunflo.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0