Tisdag.

Idag har varit en lugn dag. Har sovit jätte oroligt inatt och vaknade vid fem av att jag hade jätte ont i magen och bak mot ryggen. Kan inte förklara känslan bättre än att det kändes som att jag hade haft magsjuka och spytt upp allt jag hade i magen. Den smärtan man får när det är så. Smärtan fanns där hela tiden. Men kom och gick från starkare till svagare hela tiden. Hade så ont så jag spydde. Kicken vaknade av det och vart orolig. Inte ofta jag blir så ynklig. Han fixade handdukar med varmt vatten och la på ryggen och var en stöttande hand. Frågade ifall bb väskan var färdig packad ifall det var det som var på g. Men han höll sig cool lugn hela tiden. Och precis när jag tänkte att jag skulle klocka vad det nu var och ringa förlossningen och se vad dom sa så gick det över. Vette tusan vad det var. Men kul var det då inte. Somnade en stund. Vaknade åkte och passade Elsa en stund, hem och sov en stund till och var sen ut och gick med Arnold, kicken var iväg medan jag var ute med hunden och hade köpt godis och marängswiss när han kom hem, och nu är jag trött igen. Hoppas jag får sova i natt iaf. Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0