torsdag.

Jag är helt daga vild nu mer. Kicken frågade mig igår vad det var för dag. Tisdag svarar jag. Eftersom jag var helt säker på att det var tisdag. Men det visade sig att det var helt fel och att onsdag var dagen som var rätt. Inte lätt när alla dagar går in i varann nu mer. Har ju inget jag behöver passa.
 
Idag kommer Simone hit. Skoj ska det bli. Men vi har ingen aning vad vi ska hitta på. Men det ordnar sig alltid.:)
Vaknade fan 7 idag. Jag börjar bli pensionär.Nu sitter jag här och har redan varit ut med Arnold, ätit frukost och spelat mig less på datorn. Det är inte lätt att vakna tidigt. Och jag kan inte åka nånstans heller för det ´är ingen annan som är vaken. Kanske ska baka nånting då istället. Hoppas jag har jäst. Annars får jag väl åka till brunflo och köpa det. eller kanske till fåker. Ja vi får se vad dagen har att erbjuda.
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0