V 36.

Idag går vi in i vecka 36. Helt sjukt att vi snart kommer ha en liten knodd här hemma som är våran egen.
Har fått träna lite den här helgen. Ian och Simone är ju här. Han är ju 6 månader men man får träna på att vakna på nätterna och mata honom och lite sånt. Bara bra saker med andra ord.
Arnold han bryr sig inte ett dugg om att det är nån som vaknar mitt i nätterna och ska ha mat, han fortsätter att sova som vanligt.:)
Men det är ju ett gott tecken.:)

Ikväll ska vi spela bingo hade vi tänkt. Får se om vi lyckas pricka in nån vinst. Jocke den jäveln hade ju vunnit 1000kr igår i Fåker. Det är ju tur några har tur i min närhet.

Här om kvällen satt jag, simone och Petra och spelade kort, och fjantade oss. Fan vad länge sen det var jag skrattade så jag grina så där som jag gjorde då. Hur trevligt som helst!
Vi får se hur länge hon blir kvar här innan hon är less på mig.:P
Men hon får stanna hur länge hon vill.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0