En vanlig torsdag.

Dagen idag har gått i slow motion. Men äntligen är den slut och det är "lagligt" att gå och lägga sig.
Var upp till Jeanette mitt på dagen en sväng och på auktion och kollade på förmiddagen men annars har jag varit hemma. Förutom halvtimmen jag åkte och köpte thi take away. Sjukt vad fort man blir less på julmaten ändå. Tur man bara äter det vid två tillfällen varje år. Ja för på påsken är det ju typ julbord oxå. Och sen så äter man ju julmaten i flera dagar innan den är slut. Så därför åt vi thi idag. Gott som fan var det.
Har känt mig lite små bakis idag. Men misstänker att det är förkylningen som smyger sig på igen. För typ 80gången i år. Undrar vad jag har gjort för ont för att vara sjuk så ofta nu? Hoppas iaf på att jag vaknar och mår bättre imorgon.
Lillan sover och gubben är ute och åker en sväng med Johan. Jag funderar på att gå och lägga mig men ångrar mig när jag kommer på att jag sa att han skulle köpa med sig nått gott hem till mig. Måste ju se om han gjort det först. Men pyjamasen sätter jag på mig iaf.

Imorgon ska vi åka in till stan en sväng, lillans tvättlappar börjar tryta, och då är det bäst att handla upp innan dom är slut.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/382116/images/2012/pic_50dcb7c0e087c35c82fefd46.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/382116/images/2012/pic_50dcb7c0e087c35c82fefd46.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0