Fredag!

Ställde klockan på halv sju imorse. Eftersom jag skulle vara i stan klockan åtta. Alma tyckte jag kunde vakna halv sen i stället och ge henne mat, så då var det ingen mening att somna om. Jaja anledningen till min tidiga väckaeklockeställning var iaf för att mix megapol under en timme öppnade en bensinstation någonstans i Östersund, klockan åtta berättade dom vart i Östersund. Och under den här timmen fick alla som hann tanka sin bil gratis. Stället var OKQ8 på södra gröngatan. Jag och Anita racade från Statoil där vi hade våran utgångspunkt. Men vi hade inte turen på våran sida. Anita var två bilar i från att få en full tank och jag var tre bilar bakom henne. Snacka om att falla på målsnöret! Men det var värt en försök, för hur ofta har man chansen att få en gratis tank bensin? Inte så ofta.
Åkte efter det och tog en kaffe hos mamma på kupan.

Inga säger vi grattis till världens bästa pappa som fyller år! Så dit ska vi sen och fika lite.:)
Annars så har jag ingenting planerat.

Imorgon vankas det inflyttningsfest hos Petra och födelsedagsfest hos Elin. Vet inte om jag hinner med allt. Till råga på allt börjar jag bli förkyld (igen!) och fundera på att vara nykter imorgon trotts att jag har fixat chaufför och grejor. Men sånt är livet. Hoppas jag mår bättre imorgon istället för sämre iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0