Julafton

God jul önskar jag er alla mina läsare!

Idag är det ett år sen morfar somnade in. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom. Men idag är det lite extra. Jag hade gärna velat att han fick träffa Elsa och Alma. Men jag vet att han sitter där uppe och tittar ner på dom och är stolt över vilka fina barnbarnsbarn han har. Jag vet att om han fortfarande skulle finnas hos oss så skulle han skämma bort Alma och Elsa mer än han skämde bort sina barnbarn. Morfar du är saknad och jag älskar dig!

Idag är det även ett år sen vi fick veta att Elsa skulle komma till världen. Och nu ligger hon är på soffan med sin kusin. Världens finaste kusiner!

Dagen idag firas med nära och kära. Först hos Anita och Magnus med hela våran familj och Magnus mamma och bror. Sen åker vi vidare till Kickens bror med familj och firar med Almas farmor och farfar. Ikväll blir det risalamalta på fyran i vanlig ordning. Inga traditioner får gå till spillo. En sak vet jag iaf säkert. Jag kommer inte gå och lägga mig hungrig ikväll. :)

Imorgon ska jag vara chaufför får se hur trött jag är efter det.
Men det brukar vara kul.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0