Juldagen

Det känns som lördag idag även fast det är tisdag. Men det har väl med julhelgen att göra.

Igår fick Alma massa julklappar, kläder lite leksaker och foton på sina kusiner i fugelsta. Bra att ha saker för det mesta. Vi tackar och bockar för dom.:)
Jag och Kicken fick en julklapp, en chokladask. Den tacka vi för.
Och det här med julklappar, vi har sagt i flera år nu att vi inte ska köpa några julklappar. För det är ju mest ett byte av pengar. Jag köper om jag hittar nått som jag tycker nån ska ha. Men jag letar inte som en tok för att hitta nått till alla. Men i år hittade jag inte nånting till någon. Lite tråkigt oxå. Men som sagt jag letar inte bara för att.
Jag älskar att ge bort saker. Och ännu mer att få, men det är inget måste. Och i år så kändes det precis lika bra att Alma fick massa paket, jag fick ju öppna dom iaf.;) Julen är ju ändå barnens högtid. Och vi vuxna får umgås och äta oss proppmätta. :)

Ikväll ska jag vara chaufför åt några fyllbultar.;) Det blir bra det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0