Lördag

Ett jätte snorigt barn gör att hennes mamma inte riktigt kommer till ro. Och även att barnet inte heller gör det och vaknar och är hungrig ungefär var tredje timme. Detta resulterar i en väldigt trött kvinnlig förälder som hoppas att den manliga föräldern, även kallad pappan, tar barnet lite senare nu på morgonen så den så kallade mamman får sova några extra timmar. Även fast den manliga parten oxå är förkyld. Men det är iofs den kvinnliga oxå men det spelar ingen roll.

Idag åker Jeanette hem. Tiden går alltid så fort när hon är hem och även fast hon varit här i en vecka nu så går det på tok för fort för att jag ska hinna med riktigt. Men jag har haft trevligt, men tror Jeanette har haft det trevligare då hon snott mitt barn hela tiden.:) Men det är bra för Alma måste ju bygga en relation till henne med då hon är hennes gudmor.:) Hittills verkar dom iaf komma överens.

Nej nu ska jag försöka sova lite när lillan äntligen har somnat igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0