Lördag!

Igår var jag och Anita hos hemma hos Petra och gjorde årets julkort. Eller Anita gjorde över 20st och jag gjorde typ tio. Anita var som en maskin på med hjärtan sen på med det på det pappret sen på med det på kortet. Ja men kul är det.:)

Idag ska vi åka en sväng till gällö och baka tunnbröd den enda bakstugan som var ledig i "närheten" när Magnus ringde runt för typ tre veckor sen, och bara dem här dagen oxå. Så det var ju bara att passa på. Ska iaf dit och visa min skills lite,:) om jag nu klarar av det med den här handleden/tummen.
Vette fan vad det är med den, ont som fan gör det iaf och ondare blir det nästan dag för dag. Ska nog pröva linda den och se om det blir bättre med lite stöd.

Nej nu ska jag gå ner och äta gofrukost som hjärtat håller på med (som varje morgon). Det är ju unnarlördag idag.:) Ska ta med mig kalvsylta och rödbetssallad till bakstugan och äta det idag oxå. MUMS!

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0