Måndag

Igår vart vi med ny bil. En buss närmare bestämt. Kan vara bra att ha, speciellt då man ska ha med sig vagn och hela köret. När vi ska ha med vagnen nu så får Arnold stanna hemma eller sitta i baksätet, och i baksätet vill jag inte ha honom hela tiden iaf och det blir lite trångt om man ska ha med sig någon fler än Kicken. Det vart en snabbstart på söndagen då jag vaknade av ett sms av Magnus vid elva. 12:40 var vi på väg hem med den nya bilen. Snabba ryck.:)
Vi ska fortfarande ha kvar BMW:n oxå den vill jag inte göra mig av med i första taget.

Idag har vi inte gjort så mycket här hemma. Vi var till stan en sväng och hämtade en grej jag köpt av en gammal klasskompis. Kickan, kul att se henne, även fast det var bara en snabbis.:)

Nu ska jag ta med mig Alma och gå upp och lägga oss framför tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0