Nyårsafton

Gott nytt år kära och okära läsare!

Kvällen ikväll blir på hemmaplan med middag. Anita, Magnus, Elsa och Johan ska äta här. Sen blir det Bingolotto och lite vin. En lugn kväll med andra ord. Men det gör inget, det är mysigt det här.
Tre rätters middag blir det här hemma. Och vi har slagit på stort och tillochmed gjort en meny.;) Ljusen är tända i hela köket och mysfaktorn är hög kan jag lova!

Imorgon börjar min och pappas tävling. Först den att gå ner 20kg vinner. Och vinnarskallar som vi är så kommer vi köra stenhårt! Priset har vi dock inte kommit fram till än men det är inte så relevant. Invägning sker imorgon så ikväll ska jag svulla järnet innan allvaret börjar. Vem tror ni vinner?

Nu ska jag ta mig ett glas vin och njuta av lugnet innan alla kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0