Öppna

En sväng på öppnaförskolan vart det idag. Ingen lång stund men alldeles lagom. Ian fick leka av sig lite iaf. Alma gör ju inte så mycket än så länge.:) Mest jag som dricker kaffe.;)
Sen gick vi över till Petra och drack lite kaffe innan vi begav oss hem över.

Imorgon blir det en tidig morgon då vi ska vara på Bilprovningen tio i tio. Hoppas på ett blankt papper som förra året. Sen lär det väl bli en kopp kaffe på kupan misstänker jag.

Hann iaf klart julkorten igår. Nu ska jag bara få iväg dom, så frimärken måste inhandlas. Tur Kicken vet om det så han kan minnas det åt mig imorgon.:)

BVC är ju på öppnaförskolan varannan vecka för att man kan mäta och väga om man vill eller om man har andra frågor. Tog och passade på att väga och mäta Alma, kunde inte hålla nig till nästa fredag då det är dax för tremånaders sprutan. Hon väger nu 5840g och är 59cm lång. Hon börjar bli stor nu. Men känns ändå liten om man jämnför med Elsa.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0