Tisdag!

Hade ännu en oplanerad dag framför mig, trodde jag iaf. Men när jag låg i sängen och bläddrade igenom Facebook och instagram så ser jag att en av mammorna i min föräldragrupp har skrivit att hon ska på föräldragrupp idag. Just ja fan tänkte jag. Kollade klockan 11, ja in i duschen. Kicken får mata Alma. Åt frukost fem över tolv men vi var på plats klockan ett utanför familjecentralen.

Jag fattar inte vart mitt minne har tagit vägen. Jag har inte mjölk i brösten längre så det borde inte vara gröt i huvudet heller. Men det kanske är en biverkning av att vara mamma, eller en eftersläntande huvudgröt. Tyckte inte jag var så här glömsk när jag ammade. Men det kanske jag har glömt oxå. Vad vet jag. Tur jag har en pojkvän och vänner som håller lite koll på mig iaf. Skrev upp mig på julavslutningen på babyöppet nästa onsdag idag, kan någon snälla påminna mig lite närmare?! Kerstin och Emma skulle göra det sa dom, men dom är ju mammor dom med så jag vet inte om jag kan lita på deras minne, deras kanske är som mitt. ;)

Fick mat hos Anita och Magnus. Åkte dit efter föräldragruppen. Och nu sitter jag här hemma. Funderar på om jag ska ta tag i julkorten. Måste ju göra klart som innan den 16. Så det är väl på tiden.
Kände ingen större motivation. Men men.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: ADQ

"Tyckte inte jag var glömsk när jag ammade. Men det kanske jag har glömt också" ahahahahaha! Roligt !

2012-12-11 @ 23:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0