Torsdag

Idag var det en tidig morgon då vi skulle infinna oss på besiktningen tio i tio, Och nu när man har barn så vet man ju aldrig hur lång tid morgon bestyren tar, så ställde klockan på åtta. Klockan sju tyckte Alma det var dax att kliva upp. Eller jag tvingade henne att ligga bredvid mig till klockan åtta. Hon är inte så stormförtjust i att ligga ner nu mer när hon är vaken. Hon vill sitta så hon ser. Halvt tio stog vi iaf utanför Bilprovningen.
Bilen gick inte igenom, fick bakslag på airbaglampan (som har lyst längre än jag haft bilen) och att blinkersarna bak var för ljusa. Jag har färgade lampor där. Så ombesiktiga inom en månad. Måste försöka hitta på nån lösning så lampan lyser när man startar bilen men inte sen. Det sjuka är att vi har gjort flera felsökningar men det är inget fel på bilen nånstans. Men det ville dom inte heller lyssna på på Bilprovningen. Skit samma! Det blir vad det blir!

Imorgon blir det oxå en tidig morgon. Varför talar jag inte om. Men ska vara i stan klockan åtta. (Gäsp)

Har bakat bullar idag, känner mig så sjukt rastlös ändå! Så nu snor jag bilen av Kicken och åker en sväng!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/382116/images/2012/pic_50ca20e8e087c35e2d84a2d2.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/382116/images/2012/pic_50ca20e8e087c35e2d84a2d2.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/382116/images/2012/pic_50ca27afddf2b34663001b4b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0