long time.

Jag kanske borde ta bort min blogg då jag är sämst på att uppdatera just nu. Har så mycket annat för mig. Och jag har saker jag skulle vilja skriva om men det får vänta ett tag till. Livet går på som vanligt. Jobbar äter skiter och sover. Försöker hinna med att umgås lite med mina kära vänner och familj. Men det är inte alltid så lätt att hinna med då man är trött 24/7. Förhoppningsvis så går det över snart. Lånade skidor av Bettina för typ 2-3 veckor sen, men har inte lyckats tagit mig ut på dom än. Men det blir väl det med. Man ska inte stressa. Jag saknar snigeln och muttvard. Jag måste ta mig i kragen och åka och hälsa på dom. Eller så får dom ta sig i kragen och hälsa på mig. Ähh. Kanske lättare för mig att hälsa på dom då dom har lille Ian nu.:) Som jag inte heller har hunnit träffa och han är redan fem veckor. Usch va kass jag känner mig nu. Näe nu ska jag lägga mig i soffan en stund. Sen ska jag nog åka till brunflo en sväng och hämta lite bingolotter.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0