Tråk!

Har nog haft den tråkigaste helgen på länge. Trodde inte den skulle bli så tråkig. Hade planerat att spela en massa spel med vänner. Men inga vänner ville. Så kan det vara ibland. Ikväll ska jag iaf spela bingo så jag har nånting att göra. Förhoppningsvis vinner man lite pengar oxå. Skulle sitta fint då det inte klirrar allt för mycket i plånboken just nu. Men man lär ju inte vinna 10000 som är högsta beloppet ikväll, om jag vinner så vinner jag nor bara 200 eller nått. men det är inte fy skam det heller. Vinner ju tillbaka det man spelat för iaf. Jag har haft lust att vara ute och köra/åka skoter i helgen oxå, men det var ju inte så lämpligt i 30 minus som det typ har varit hela helgen. blir ju typ 3ggr så kallt om inte mer när man kör. Jag saknar Jeanette. Jag saknar Simone, Jag saknar Mattias och jag vill träffa lilla Ian. Kan inte bara alla ni flytta hem igen. Jag har hål i mitt hjärta som fylls när jag är med er. Ja nått mer har jag väl inte att tillägga. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0