Andra januari

Det nya året har börjat. Dock så har jag legat dom första två dagarna på året, men då kan det vara bli bättre sen.
På nyårsafton åt vi (jag och kicken) tre rättersmiddag hos Petra med Anita, Johan och David. Mysigt. Men jag var på väg att gå hem redan innan tolv för att jag inte mådde bra. Höll dock ut till klockan halv två tror jag och sen hick jag hem och la mig. Han jag bor med kom inte hem förän kvart över sex. Så han hade nog en lyckad kväll. Vart inte många knop för någon i familjen den första dagen på året av olika anledningar. Idag har det inte heller blivit många knop. Var en sväng till Brunflo och köpte thi take away sen har det varit ryggläge för min del. (igen)
Imorrn tänkte jag försöka pallra mig iväg på jobbet. Känner mig ju lite piggare iaf och det är inte en långdag imorrn. Jobbar fram till två sen är det p-möte. Får se om vi kommer fram till något vettigt. Troligen inte. Men man får ju fika.:)
Nu ska jag fortsätta titta på cash cab och vänta på att det blir "lagligt" att gå och lägga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0