Orkeslös

Känner mig orkeslös och allmänt lej. Hoppas det går över snart för jag gillar inte att känna så här. Känns som man går runt i en bubbla. Typ i dvala hela dagarna. Folk må ju tycka jag är dödstråkig.

Idag har det förövrigt varit skit bajs kallt här. Som kallast vad jag har sett så var det -23. Fy i helvete vad kallt! Man har ju blivit bortskämd med typ Max -10 iår. Tänk att det var typ så här kallt i flera veckor förra vintern. Svårt att tänka sig nu. Men då överlevde vi så det lör vi nog göra nu oxå.:)

Jag vill träffa Lill-mytte och snusa bebis. Lill-mytte heter ju även Ian nu men han kommer nog alltid vara Lill-mytte.:) jag vill ju så klart träffa hans underbara föräldrar oxå men dom har jag ju träffat förut.:p missförstå mig rätt.:)

Ligger i sängen för jag vart trött, men så fort jag la mig så vart jag inte trött. Så nu ska jag fördriva tiden med att nörda med något av alla spel på telen.

Ha det bra!

Älskar min mössa som alla tycker är så ful.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0