Resa

Jag och kicken åkte ner till mormor i
Måndags redan. Lite tid för oss själva innan alla andra kom ner och upp. Lämnad Arnold hos Monika i söndags och Gud va vi har saknat honom. Har bara lämnar iväg honom två gånger tidigare när vi ska iväg. Jag vet att jag och kicken lider mer än vad Arnold gör, han blir så bortskämd så.

Begravningen var fin men jobbig så klart. Men ändå roligt att träffa alla släktingar som man så sällan träffar annars. Synd bara att det oftast är under såna här omständigheter man träffas. Men men.

Nu är vi hemma iaf. Jag kicken och Arnold. Och jag har lagt mig i soffan. Kommer somna snart. Men det tycker jag jag är värd när jag har kört nästan 60mil helt själv. Det är jobbigare än man tror att sitta och köra så långt.

Tänkte mest uppdatera er lite så ni inte tror att jag har lämnat er.
Nu fortsätter jag sega i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0