Bebis

Håller på att fixa för fullt tills den lilla kommer ut ur magen. Igår var jag iväg och köpte en åkpåse för 150kr, som hittat. Vart ju bra trotts att liggdelen jag köpte inte passade våran vagn. Trodde det var brio som brio men där trodde jag fel. Så är det nån som behöver en liggdel så är det bara att höra av sig. Idag har jag skruvat ihop spjälsängen och håller på att tvätta alla nya kläder och sängkläder vi har köpt, känns bäst att göra det innan eftersom bebisen är lite känsligare än vad vi är. Sen ska jag vänta på att det blir torrt och bädda klart spjälsängen. Helt sjukt att det snart kommer ligga en liten knodd i den och vagnen. Att jag snart ska krysta ut en unge ur min puppa. Ja det kommer nog gå bra, som sagt kvinnor har ju gjort det i alla tider.

Igår kom även Jeanette och Christopher upp. Som jag har längtat efter henne. Hon fick iaf känna lite sparkar och hörde den även i stetoskåpet. Får se om hon är kvar på fredag, isf ska hon följa med till BM och lyssna riktigt på den lille där inne.

Förkylningen håller äntligen på att släppa sitt grepp om mig. Är fortfarande snorig och hostig men det är överkomligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0