blä.

Har en riktig down dag idag, utan nån speciell anledning egentligen. Går runt i mina mjukisbxor och tänker så fortsätta resten av dagen.
Jag tror det beror på att jag fick ett sms av en kompis i morse där det stod att hon var ledsen. Anledningen gör mig riktigt förbannad. Det är inget jag tänker skriva om här, men sjukt hur någon annans "problem" kan göra mig så upprörd och arg, ja kanske till och med ledsen för min kompis räkning. En del människor borde verkligen tänka längre än näsan räcker!

Ikväll ska jag iaf åka och hälsa på lilla Elsa. Ja och hennes föräldrar så klart. Jag ska även hämta det nya hjullagret till min bil så den går tyst igen.
I veckan så kommer Simone troligtvis hit och ska sova här i några dagar. Looking forvard to it! Det är ju inga problem för henne att komma hit nu när det finns både spjälsäng matstol och diverse andra barnprylar här.:)
Kom även ihåg att teckna en gravidförsäkring idag. Bättre sent än aldrig.
Igår var jag upp till Järpen och hälsade på Petra en gammal kompis som jag inte träffat på huuur länge som helst. Mycket trevligt var det. Och jag hoppas inte det dröjer fullt lika länge tills nästa gång.:)

Nu ska jag fortsätta med min inte göra nånting vettigt dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0