Förkyld

Då har även jag råkat ut för en förkylning, det var ju ett tag sen sist. Har inte tid att vara sjuk, vem har det egentligen? Halsen värker som bara den, snoret rinner men det går knappt att snyta sig, och huvudet känns som en bomullstuss. Vet inte hur många gånger jag har vaknat inatt pga av allt det där. Klockan åtta gav jag upp och tog en dusch.
Idag ska vi åka och hälsa på Kickens bror med familj, svärfar och "svärmor" är där nu och åker vidare imorgon, så man får passa på. Lär ju inte bli ett lång varigt besök då jag inte mår som jag borde.
Lär väl bli en sväng till stugan ikväll oxå för att slutföra bygget av vindskyddet. Det kommer bli huuur bra som helst när det är klart.

Ska ta på mig ett par byxor och ta ut vovven en sväng, inte för att han verkar ha så bråttom ut men endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0