Home

Borta bra men hemma bäst. Så är det. Nog för att det är skönt att komma iväg en stund. Men det är alltid lika skönt att komma hem igen.:)
Vi har besökt mormor, Ullared, Kolmården, universeum, farfar och stannat på diverse ställen efter vägen.
Allt på en vecka och det känns. Men nu är man åter i hemmet och kan ta allt i sin egen takt.
3000kr fattigare vart vi på Ullared, men det var mycket kläder som inhandlades. Har nu köpt kläderna lill*n ska fraktas hem från BB i. Det känns fortfarande overkligt. Och kläderna känns så små, men endå för stora för att den ska komma ut ur min puppa. Men det går nog på nått vis.
Nu är det skötväska, och en lift till barnvagnen som fattas sen tror jag vi har allt vi behöver till det som komma skall.
 
När man var liten så uppskattade men ställen som Kolmården och Universeum liiiite mer än vad man gjorde nu. Gick in med att det skulle vara jätte roligt och spännande, gick där ifrån men en liten besviken känsla. Kan tänka mig att det blir mer värt det när man har egna barn.
På Kolmården så var det häftigaste iaf delfinshowen, shit vad fränt det var!
Och på Universeum var det nog regnskogsavdelningen som var fränast.
 
Ska nu göra mig i ordning för att hämta upp Petra och handla lite mat. Tomt sojm tusan i kylskåpet här hemma då vi åt upp det mesta innan vi åkte.
Ja ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0