Söndag

Kände mig betydligt piggare igår. Men tog det lungt hela dagen fram till kvällen iaf. Sen var det stråket med Petra Bettina Ulf David och Linda. Jag och Linda var dom enda som lyckades hålla ihop hela kvällen. Men det är som det ska vara då.:) Var även chaufför åt Camilla och Jocke. Så skjutsade hem dom vid 1 tiden. Och då var jag ganska nöjd. Hade iaf en trevlig kväll på stråket, men trevligast hade jag utanför tälten. Inne i tälten var det ju knappt man hörde vad folk sa. Och där träffade man knappt nån man kände heller. Idag och ikväll blir det lugnt. Ska inte hålla på att ränna för mycket så förkylningen tar om. Och ikväll kommer min underbara vän Jeanette och hennes Christopher hit. WIHO! Går in i vecka 34 imorgon. Och idag är det bara 50 dagar kvar till beräknat födelsedatum av lillpyret. Det går fort! Men den hade gärna fått komma nu oxå så man får se vad det är och vem den är mest lik. Dens personlighet osv. Har mycket att se fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0