torsdag

Har varit valpvakt åt pimpim inatt, lite träning på den blivande mamma tiden.:) Var upp 3, och 6 för att kissa med henne. Hon är duktig pimpim. Lite morgon damp har hon ju men det tror jag alla valpar har. Vilket inte var så populärt av vare sig Arnold eller Kicken. Men det är bara dom vänjer sig, ungen kommer nog inte vara tyst hela tiden.:)

Fick sms imorse om jag ville följa med Camilla och hälsa på Snöfrid, jag och Pimpim nappade på den idén.:) Men innan dess så är det ett besök på nagelgallerian som gäller för att laga min trasiga onda nagel. Ikväll vankas det eventuellt besök i Brattbyn där Anita och Magnus har bosatt sig tills på söndag, sista tiden som bara dom två. Inte länge kvar för dom nu, två veckor. Helt sjukt vad tiden går fort. Det betyder att det bara är åtta veckor kvar som bara mig och Kicken oxå. Tiden går fort. Men jag längtar så det gör inget. Det sjukner in mer och mer att vi ska bli en till i familjen. Spännande.:)

Nej nu är det dax att göra sig i ordning innan Camilla kommer.:)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0