1 juni

Idag är det första juni. Juni är en månad som man brukar kalla för sommar månad. Men jag vette tusan om det är det det är året. Imorse så fick man ju skrapa rutan på bilen och det var två minus inatt. Sommar? Nej Det tror jag då rakt inte!
Har bakat lite idag oxå och det vart vaniljbullar.:) Gött var det oxå. Har fryst in tre påsar med bullar och ska ta med mig en på jobbet ikväll tänkte jag. Får se om det duger i dom jag jobbar med ikväll.
Är hundvakt åt bonnie oxå. Märks att man är ovan en hundvalp. Men det är bara att vänja sig. Snart kommer det ju en människovalp.:)
Idag när jag bakade bullar så lutade jag magen mot bänken. Något som jag aldrig brukar tänka på att jag gör i vanliga fall, men idag så var det en lite. Krabat i magen som inte gillade att mamma lutade sig mot bänken och störde henom. Ganska fränt faktiskt.:)
H*n bökar på för fullt där inne idag. Men det är bra så vet man att den lever.
Nu ska jag fika lite innan jag ska börja göra mig i ordning för kvälls och helg jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0