5juni

Tisdag och idag ser jag att solen lyser lite. Skönt att han äntligen vågar titta fram. Man blir ju som lite glad när han är framme.
Igår efter jobbet så åkte jag, Kicken och Bettina och hämtade en kökssoffa i stavre. Köpte den för under 1000 kr, alla andra vi har tittat på har ju kostat en förmögenhet. Så det var bara att slå till.
Det roliga var att personen som sålde soffan var en tjej som jag gick usk-utbildningen med. Kul att se henne var det.:)
Idag blir det nog inte så många knop här hemma innan det är dax för föräldragrupp. Andra tillfället idag. Kanske är några fler föräldrar med idag oxå. Vi skulle tydligen vara en stor grupp. Vet dock inte hur dom räknar stor så.
Nej nu ska jag ta och masa mig ur sängen till duschen.
Ha en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0