Bästa!

Jag har världens bästa vänner! Mitt barn kommer få världens bästa gudmor!
Fick ett paket på posten idag med kläder till det lilla pyret. Jag blev rörd måste jag erkänna. En mössa och en tröja med dragkedja och ett brev. Kan inte bli annat än glad! Har ju inte köpt några kläder själv än då jag tänkte spara mig till Ullared resan. Så Jeanette då var först.:)

Ledig idag, har inte gjort ett skit hittills. Skulle behöva börja bära ner lite saker till min hobbyrum som nu är klart. Ser ut som ett flickrum men det gör inget. Det är mitt! Där jag kan vara ifred.:)
Ska hälsa på Anita en sväng och så ska jag hämta ljusstakar som Jag har köp i Brunflo. Skjutsa Kicken till stugan, han tänkte kapa lite ved. Han är duktig min karl! Nu är han ute och klipper gräsmattan. Jag har det för bra.:)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

:D

2012-06-18 @ 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0