Blogg.se appen

Funkar fortfarande inte. Men det kanske är en förklaringa att dom håller på att göra om här på datan. Men jag tycker oxå att dom kan be om ursäkt och säga att problem kan uppstå. Vilket dom inte gör, utan när man kollar på appstore så ståt det bara att man ska ladda ner appen igen för att en uppdatering inte alltid hjälper. MEN hur många gånger ska man behöva göra om den processen? Har gjort det 3-4ggr och jag tycker det borde räcka med en om det inte bara räcker med en uppdatering. Nog klagat om det, dom får nog till det tillslut, men det är så jävla tråkigt. Alla bloggar mindre (även jag) nu när det inte bara är att ta till moblien när man har nån minut över, utan man måste till en dator.

Har bara morgondagen kvar av att jobba, sen är jag ledig i ca tre månader innan det är dax för lillknodden att titta ut. Vet ju aldrig när den har tänkt att titta ut, men förhoppningsvis inte för tidigt.
Måste ju hinna med våran tripp på Ullared först. Tänkte iaf bjuda mina jobbarkompisar på tårta dagen till ära. Tänkte att dom ska få fira att dom slipper mig ett tag nu.:)

Blir iaf otroligt less på att man inte får några förfrågningar om man vill följa med på kalas/fest eller liknande med alkohol inblandat längre. Jag skulle bli väldigt glad av att bara bli frågad om jag vill följa, inte bara om jag kan köra dit och hämta där. Otroligt less är vad jag blir. Nästan lite ledsen, är jag tråkig nu eller? Nu i midsommar så vet jag att det är fester överallt och kalas, Har blivit frågad av en om jag vill komma på kalas. (kicken räknas inte) Och det är inte ens en "nära" kompis. Trodde inte det skulle bli så här för mig. Då man hört mycket av andra som varit gravida och kännt sig utanför. Men ack så fel jag hade.
Det bra är ju att man vet vart folk står. Mitt minne är bra när det gäller sådana saker. Gillar inte att bli sviken.

Nej det vart ett väldigt gnälligt inlägg men det får ni ta. Min blogg, mitt humör. Nu ska jag ta och hitta på nått roligare än att sitta framför den här dumburken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0