Midsommar

Sista dagen på midsommar helgen nu.
Min helg har mest bestått av bingo. Och inte ett korvöre rikare vart jag.
Varför fortsätter man? Jo för man tror att nångång är det väl ändå min tur.
Dom sista gångerna jag har spelat har jag knappt ens varit i närheten av att vinna, då är det inte roligt alls att spela heller.
 
Ja och semester har jag ju nu oxå. Så nu är jag ledig tills bebisen ankommer. Skönt på sitt sätt men samtidigt gruvensamt. Svårt att förklara. Man har inte riktigt fattat att snart kommer det komma en bebis. Jag vet att den finns där inne i magen på mig. Men jag kan inte fatta att den ska ut och vara ett levande väsen. Låter jag konstig?
Ja då får jag vara det, men det är precis så jag känner. Det känns overkligt på nått vis. Det känns konsigt attt köpa alla dessa bebisgrejor och tänka att dom är till våran bebis. Därav har jag inte köpt några bebiskläder än. Det känns för overkligt på nått vis. Men jag tror ju att den känslan kommer ändras snart. Kanske känner alla blivande mammor samma sak eller många iaf, men det pratas inte om det så mycket. Det är ju lite konstigt måste jag ju erkänna själv. Ähh nog surrat om det.

Jag och Kicken ska åka en sväng in till staden och köpa godis till Arnold. Lite grisöron och liknande.:)
Sen ska jag bara njuta av det sköna vädret.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0