regninga onsdag

Idag har det regnat precis hela dagen.
Imorse var det dax för ett besök hos BM igen. Magen har växt 4 cm sen sist och bebisen ligger lite åt min högra sida. Nått som jag misstänkt då den nästan alltid sparkar på den sidan. Järnvärdet hade gått upp lite igen till 126 så nu var BM mer nöjd än förra gången. Hjärtljuden låg på 150 slag i minuten. Kicken fick även prova att lyssna efter bebisen med en tratt. Han lyckades.:)
Igår skulle kicken höra om han hörde bebisens hjärtljud med stetoskåpet jag köpte, det fick han inte för bebisen för den sparkade en rejäl spark rakt på stetoskåpet.:) Bebisen sparkar alltid på det eller på hjärtgrejen, precis som att den säger att sluta lyssna på mig jag mår bra här inne. Låt mig vara ifred.:)
Efter besöket hos BM åkte vi ner och våldsgästade Anita på en kopp kaffe. Sen åkte vi hem. Och eftersom vädert är som det är så vart det inna pyssel idag. Jag har klätt om köksoffan och köksstolarna. Kicken har målat inne i mitt hobbyrum. Bara golvet kvar nu sen är det klärt och betat.:) Då kan jag börja pyssla där inne och göra det till mitt. :)
Har bakat en sockerkaka oxå. Men det verkar inte vara nån som vill komma och äta upp den med mig. Så jag får väl frysa in den. Alltid bra att ha nått gott i frysen, bara att ta fram och tina om man får oväntat besök. Inte för att det händer så ofta men nångång lär det ju hända.:)
Imorgon får jag sovmorgon, har bytt lite med Lotta som skulle iväg på nånting på kvällen. Måste ju vara snäll sista veckan nu.:P

Är det inte nån som läser min blogg som har tips på några roliga smyckes sidor. Med lite annorlunda smycken?
Ge mig gärna adessen´.:)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag ska komma och hälsa på nånting framöver, det lovar jag! Tänkte bebben skulle ta och komma ut först bara.. :)

2012-06-13 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0