Semester

Första riktiga semesterdagen är här. Och vill ni veta nått sjukt? Bara att jag vet att jag ska vara ledig så länge gör att det kryper i kroppen på mig. Rastlös som bara satan känner jag mig. Det kanske går över, måste i vilket fall som helst lära mig att ta det lite lungt. Kroppen är inte vad den en gång har varit. Helt sjukt vad anfådd jag har blivit. känns som jag har sprungit en hel fotbollsmatch när jag går upp för trappan. Och ta sig ur sängen bara det är ju ett halvt maraton, om man ska lyssna på mina andningar iaf. Men annars så mår jag fortfarande toppen.:)
 
Idag så har jag inte planerat ett skit. Så jag tänkte ta tag i hobbyrummet och packa upp lite saker och ställa dom till rätta. Inte för att jag var så jätte sugen på det då det är väldigt fint väder ute. Men det måste ju göras. 14.50 ska vi vara inne i staden då kicken ska till tandläkaren och kolla upp sina tänder efter helgens bravader. Han ramlade ju ner för en trapp och slog i tänderna, han kan knappt tugga med framtänderna, stackarn. Så bättre att kolla upp det än att låta det vara och tänderna ramlar ut.
 
På fredag åker vi på semester. Jag Kicken Anita och Magnus. Efter att jag har varit hos barnmorskan på fastekontroll.  Vi åker först ner till Mormor och sover där i två nätter sen vidare till Ullared sover där i två nätter och sen hem till Mormor igen och sover där några nätter. Måste vara hemma innan den 7:de då det är den årliga brännbollen på bastuvägen. Det går inte att missa. I år får jag springa och hålla i både tuttar och mage men det ska nog gå det oxå.:)
 
Nej nu ska jag ta tag i hobbyrummet kanske.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0