Söndag!

Har haft en härlig helg i Stöde med Simone och Ian. Var typ tusen år sedan vi var med varann så där. Vet faktiskt inte hur länge sen det är som vi var bara jag och Simone. Ian är ju inte så stor än så han förstår inte vad vi pratar om så han gör inte så mycket.:) Skönt ändå att även fast man inte ses så ofta och hörs så ofta så är det ändå inte en krystad stämning. Allt är som det var sist man sågs. Som det ska vara alltså.
Hoppas inte det dröjer lika länge tills nästa gång vi ses. Men då vill jag träffa Mattias oxå. Han var ju borta på jobb den här gången. Har förövrigt oxå varit vaken till efter tolv både fredag och lördag. Vi skippade att sitta och surra hela natten som vi alltid gjorde förut. ;)
Åkte hem idag mitt på dagen, hem lämnade av väskan i princip åkte med Petra till Fåker och grattade Helena som fyller år idag! Fick en god jordgubbscheescake. Var där en stund och sen hem. Lämnade av Perra på bastu och åkte vidare hem till mig. Åt lite middag och fick med mig hjärtat på bilbingo.:) Jag måste lära mig att vara lugn. Man orkar ju inte lika mycket längre men jag försöker ändå göra det. Och då får jag lida för det. Helt slut och skulle kunna somna på fläcken!
Nu håller hjärtat på att lacka golvet nere i hallen och i själva köket. Matsalsdelen får vänta lite.
Imorgon är det jobb som gäller 7-17. På tisdag blir det halvdag då det är dax för föräldragrupp igen. Nu är det inte länge kvar tills jag är ledig heller jobbar sen här veckan och tills på torsdag nästa vecka. Sen så är jag hemma en bra tid framöver. Känns skönt samtidigt som det är gruvensamt på nått vis.
Ähh det ordnar sig nog.
Nu ska jag ta och vila upp mig lite innan sängen.


Kommentarer
Postat av: Simone

Nämen, titta där, fint :)

Tröttongen ^^

2012-06-11 @ 22:06:53
URL: http://simonev.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Fiiiina <3

2012-06-11 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0