Stöde lördag

Har precis kommit hem till simone igen. Efter en dag på Ikea och birsta. Helt slut i benen och fötterna. Så skönt att komma hem hit och vila dom. Simone håller på plocka och testa det hon har köpt medans jag sitter och tittar på. Hade oxå velat plocka upp men känns onödigt när man ska åka hem imorgon igen. Om jag över lever hettan i denna lägenhet. Men det gör jag nog. Har Simone och Mattias överlevt i några år är så lär jag överleva en natt till.:)
Har köpt lite bebissaker på Ikea idag. Lite örngott och påslakan, badbalja och lite annat smått och gott. Känns fortfarande lite konstigt att köpa alla dom här bebis sakerna. Lite overkligt på nått vis. Men det är nog på riktigt. Vet inte vad det är som rör sig i magen annars.;)
Ikväll ska jag och Simone ta det lugnt och dricka alkoholfria drinkar.:)
Nej nu ska jag ta och vara social igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0